Arriba el pla de consum de fruita a les escoles

Des de fa anys, des de l’escola promocionem un estil de vida saludable mitjançant el Projecte SI, la Setmana de la Salut, el petit mos… A més, estem adherits al Pla de Consum de fruites i verdures a  l’escola.  Aquesta és una iniciativa de la Generalitat que consisteix en distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca a les escoles per consumir durant l’esmorzar. L’objectiu és augmentar el consum de fruita entre els infants i incidir en la necessitat d’una alimentació saludable.

Amb aquest objectiu, durant el curs 2021-2022 es distribuiran unes 900 tones d’hortalisses i fruita:  poma, pera, préssec, nectarina, taronja, mandarina, cirera, albercoc, paraguaià, raïm, plàtan, cirerol i pastanaga.  Des de l’escola us avisarem cada cop que hi hagi una entrega perquè n’estigueu informats, ja que els dies que rebem la fruita no caldrà que els infants portin esmorzar.

El dimarts 21, dimecres 22 i dijous 23 de setembre menjarem poma, pera i plàtan. En aquesta entrega hi participem els alumnes d’EP1 juntament amb el Parvulari.

Podreu llegir més informació en aquest document:

Publicat dins de

CATEGORIES

SUBSCRIU-TE

Deixa la teva adreça de correu i cada vegada que fem un apunt t’avisarem
Loading