Repartim la fruita de la Generalitat

Fins ara us hem anat avisant cada vegada que la Generalitat ens ha fet arribar fruita pels esmorzar dels nens i nenes del Parvulari. Però en aquest post us volem explicar quines són les tasques dels alumnes de Parvulari 5 anys cada vegada que ens arriba aquesta fruita.

Previ a la tasca dels alumnes més grans del Parvulari, els alumnes de Primària són els encarregats de classificar la fruita un cop arriba a l’escola i fer arribar al Parvulari el número de peces que necessitem. I a partir d’aquí és on comença la tasca dels més grans del cicle: 6 alumnes de cada grup-classe de p5 es responsabilitzen de recollir la cistella dels esmorzars del color de la seva classe. És a dir, els dracs vermells van a recollir les dels elefants i gegants vermells (a més de la de la seva pròpia classe) i el mateix amb els verds i amb els blaus. En anar a recollir la cistella demanen a la mestra d’aquell grup-classe quants alumnes hi ha en aquella aula i s’emporten la cistella on hi ha la fruita per comptar les peces que necessiten i tornar-la a la mestra que pertoca.

Amb aquest càrrec -que acaben fent tots de manera rotativa- treballen la responsabilitat i alhora les matemàtiques. Al final de tot el procés també hi ha un treball de reciclatge ja que un cop les caixes són buides, les porten als contenidors de reciclatge corresponents.

Publicat dins de

SUBSCRIU-TE

Deixa la teva adreça de correu i cada vegada que fem un apunt t’avisarem
Loading