Els dracs repartim la fruita a tots els companys del Parvulari

Avui és el primer dia que ens arriba la fruita de la campanya de la Generalitat a l’escola. Avui, que és un dia de baixes al parvulari a causa dels costipats, la grip… I què millor per combatre aquestes malalties que menjar mandarines? Aquesta és la fruita que els nens i nenes de P5 hem repartit a tots el companys i la que ens hem menjat tots i totes per esmorzar.

En aquesta entrada al blog us volem explicar com ens organitzarem al Parvulari cada vegada que arribi la fruita perquè n’hi hagi per a tothom. I ho farem mostrant-vos un vídeo que hem enregistrat aquest matí.  Aquest dimarts passades les 9.oo h ens hem ajuntat les classes dels dracs verds i els dracs vermells a l’aula de la Carlota i allà, ella ens ha donat les instruccions a seguir. A cada parella d’alumnes, se li adjudica un grup-classe del Parvulari. A partir d’aquí, cada parella, acompanyats i ajudats pel Yassine i les mestres que hi hagin en cada moment va a l’aula que se li ha estat assignada i li demana a la mestra d’aquell grup que els doni la caixa dels esmorzars i un paper amb el número de nens i nenes que han vingut a l’escola. Quan ja tenim totes les caixes ens agrupem tots altra vegada i anem a la cafeteria, que és on trobarem les caixes de fruita que ens menjarem aquell dia.

I aquí arriba el moment àlgid del procés. Aquell en què hem de comptar tantes fruites com diu el paper de la nostra caixa. A alguns ens resulta fàcil. Altres comptem cadascun un número diferent i hem de tornar a començar. Però sempre tenim les mestres que ens ajuden a rectificar si cal. Un cop ens hem assegurat que les quantitats estan correctes (hem afegit alguna peça per si algú vol repetir) tornem tots junts cap al parvulari i anem a portar cada caixa a la seva aula. Ara ja només falta pelar la mandarina i menjar-nos-la. I de pas, creuar els dits perquè la vitamina C comenci a treballar!

 

SUBSCRIU-TE

Deixa la teva adreça de correu i cada vegada que fem un apunt t’avisarem
Loading