És important conèixer les tradicions i costums del nostre país. Com bé sabeu, per dijous gras o dijous llarder és tradició prendre la botifarra d’ou a més d’altres de semblants com la blanca o la negra. També és costum menjar truita de botifarra i a l’hora d’esmorzar, per postres o per berenar, la coca de llardons. Nosaltres a l’escola avui hem optat per preparar uns entrepans de botifarra d’ou (o d’embotit segons les nostres preferències) al matí i sortir a menjar-nos-els a la tarda fora de l’escola.
Tan bon punt hem arribat a l’escola havent dinat, ens hem afanyat a posar-nos les motxilles. No havíem d’anar gaire lluny , però alguns de nosaltres encara som petits i ens costa caminar ràpid durant una estona seguida. Hem sortit de l’escola i, passant pel costat del conservatori i dels jutjats, hem arribat al Parc de la Reforma. Allà ens hem assegut en rotllanes i cadascú s’ha menjat el seu entrepà. Us hi heu fixat que el menjar quan el prepara un mateix és més bo?
A mida que anàvem acabant de menjar ens hem posat a jugar. Hem gaudit d’una tarda molt agradable i d’unes vistes immillorables de la Basílica de la Seu.