Celebrem el dia de la pau i la no violència

Avui a la nostra escola, com a moltes altres escoles d’arreu del món, hem celebrat el dia de la pau i la no violència. El 30 de gener és la data en què fa 75 anys va morir Mahatma Gandhi, i per tant una bona oportunitat per rememorar aquesta efemèride i perquè als centres escolars compartim una estona mestres i alumnes i celebrem la diada de la no-violència i la pau.
Els nens i nenes d’infantil ens hem trobat al pati i hem parlat de què significa per a nosaltres la paraula pau. Ja fa dies que a les aules conversàvem sobre quines coses podem fer la quitxalla per aconseguir tenir pau. Entre tots hem definit aquest concepte amb idees com ara no barallar-se, no picar-se, estar calmat, tractar bé els altres…Tant els d’infantil 3 anys, com els de 4 i 5 anys, hem creat un colom de la pau fent servir diferents tècniques plàstiques i l’hem volgut portar a l’acte. Després d’uns dies d’assajos, hem escoltat i cantat la cançó de la Dàmaris “la festa de la pau” i hem aprofitat per fer-nos grans abraçades.
Això sí, tot i que hi hagi un dia establert per recordar la importància de la pau, tenim clar que hem de vetllar per ella cada dia i que per aconseguir-la tots hi hem de posar de la nostra part:

SUBSCRIU-TE

Deixa la teva adreça de correu i cada vegada que fem un apunt t’avisarem
Loading