Algunes activitats dels elefants amb el Càrdio

La setmana passada els elefants vàrem conèixer el Càrdio. I tot i fer tan poc temps que som amics ja l’estimem molt! Ens dona bons consells perquè estiguem sans i contents.

Com que l’Anna i la Mercè es van adonar de com l’estimem i com ens agrada abraçar-lo ens van ensenyar a fer un Càrdio per penjar-nos a la nostra  motxilla. Així ens acompanya de casa a l’escola i de l’escola a casa. El vam pintar amb els pinzells i pintura vermella:

A English vam aprendre diferents estats d’ànim del Càrdio: de vegades està content (happy) i de vegades trist (sad), enfadat (angry) o espantat (scared).  Vam parlar de situacions en què nosaltres ens sentim igual i vam imitar les seves cares:

La Núria ens va explicar un conte en el que el Càrdio sentia diferents emocions: estava content quan feia sol i podia anar al parc, s’enfadava quan feia mal temps i s’havia de quedar a casa, es posava trist quan estava sol… L’escoltàvem amb molta atenció!

Relacionat amb la música, vam descobrir que algunes cançons tenen melodies tristes, altres ens fan posar contents i ens donen energia, altres ens poden arribar a fer sentir por encara que no veiem cap imatge d’un personatge temible, o fins i tot ens fan recordar una situació en què algú està enfadat. Després d’escoltar quatre fragments de melodies diferents, vam voler posar a prova el nostre cos i veure com reaccionava. Ho voleu provar a casa? Tot seguit podeu veure el vídeo que vàrem utilitzar per a l’activitat i també el que ens veureu a nosaltres ballant i “actuant”. Us adonareu que alguns de nosaltres encara no ho veiem gaire clar, això de fer activitats en públic, però no patiu perquè escoltant i observant els companys també aprenem:

També vam visualitzar el següent vídeo i vam deduir què els passava a cadascun dels personatges de la pel·lícula:

Ens ha encantat passar una setmana amb el Càrdio! I ja tenim ganes que torni a venir per aprendre’n més coses!

Publicat dins de

SUBSCRIU-TE

Deixa la teva adreça de correu i cada vegada que fem un apunt t’avisarem
Loading