Curs 100% subvencionat.
Adreçat majoritàriament a joves entre 16 i 29 anys.
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) i del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports



DUAL Cura i Maneig de Cavalls
El programa FO DUAL de Cura i Maneig de Cavalls ofert per JOVIAT, està pensat per a aquells joves que busquen formar-se en el món del bestiar equí.
El programa té una durada de 12 mesos en els quals es combina el treball (65%),i la formació (35%), impartida a les nostres instal·lacions de Joviat les Tanques.
A través d’aquest programa DUAL els joves desenvoluparan competències fonamentals per gestionar el bestiar equí, cuidar-lo i mantenir instal·lacions, maquinària i equips per garantir el benestar animal i un ambient adequat, seguint criteris de seguretat laboral i respecte pel medi ambient.
Adreçat a joves en atur i subvencionat pel SOC, aquest programa ofereix formació i reinserció laboral en un sector en creixement, combinant teoria i pràctiques amb un contracte de “Formació en alternança” per aplicar els coneixements adquirits.
Beneficis d’estudiar a JOVIAT:
A JOVIAT, ens comprometem a proporcionar una experiència educativa excepcional. Els nostres cursos no només ofereixen coneixements teòrics, sinó pràctics, per tal d’enfortir les teves habilitats.
- 100% Subvencionat pel SOC.
- Continguts actualitzats i rellevants
- Certificació que impulsarà el teu perfil professional
- Instructors experts i suport constant
Certificació:
Fent aquest programa de Formació Professional Ocupacional (FPO) DUAL aconseguiràs dos Certificats Professionals que t’acreditaran les teves habilitats i ampliaran el teu currículum i les teves oportunitats!
Horaris

Horari de matí/tarda
Dilluns a divendres, de 10:00 a 14:00 i de 15:00 a 19:00
Contingut del curs
El xef internacional Ramon Martínez ha inspirat l’alumnat de JOVIAT Culinary amb una lliçó magistral de lideratge i valors
Una xerrada carregada de vivències, valors i passió per la...
JOVIAT Culinary acull una jornada de cohesió del Baxi Manresa entre fogons
Per un dia, les cuines de JOVIAT Culinary van substituir...
Fer pinya per tu, Xavier: així vam començar el curs a JOVIAT
Dimarts passat, abans que les aules tornessin a omplir-se de...
Sergi Cercós i Jordi Gual assisteixen al I Congrés de Professorat STEM de Secundària organitzat per Institut de Ciències de l’Educació UPC (ICE)
Sergi Cercós i Jordi Gual assisteixen al I Congrés...