El passat divendres 30 de novembre els alumnes de cicle formatiu de grau superior en aplicacions multiplaforma, perfil oci digital i videojocs van visitar la tercera edició de la fira Barcelona Games World, un dels esdeveniments de videojocs de més rellevància nacional. La fira de videojocs organitzada per AEVI (Asociación Española de Videojuegos).
Els alumnes van poder veure i provar les últimes novetats en videojocs: Spider-Man, Hitman 2, Days Gone, Resident Evil 2 i l’esperat Kingdom hearts lll. A més, entre les més de 40 parades van poder experimentar amb tota mena de hardware d’oci digital, realitat virtual, simuladors, PC’s d’última generació a més d’una gran exposició de recreatives i consoles retro.
Malgrat no vam poder gaudir de la presència de Tom Kalinske per un problema personal d’últim moment, vam poder escoltar l’apassionant història de com Dimitri Glukhovsky va traslladar la novel·la Metro a una transmetia entre videojocs i llibres . Per finalitzar el dia vam assistir a la ponència de Salva Fernandez (@salbaFR) on va presentar el llibre “Zelda detras de la leyenda” on repassa de dalt a baix la història de la saga de videojocs The Legend Of Zelda.