La Carlota Bilbao comença les seves pràctiques Erasmus+ a Londres

La Carlota Bilbao, alumna recent titulada en el grau superior de Direcció en Cuina, va començar les seves pràctiques Erasmus+ de dos mesos al restaurant Pizarro a la ciutat de Londres. 

Durant aquests dos mesos la Carlota realitzarà diferents tasques a la cuina del restaurant sota la direcció del cap de cuina Monty Aguiló. Durant aquesta estada podrà posar en pràctica els coneixements adquirits durant el cicle de Direcció en Cuina a més de millorar el seu nivell de llengua estrangera i conèixer el funcionament d’una cuina en un país estranger.

Aquestes pràctiques són possibles a través d’una beca Erasmus+ KA103 de la Comunitat Europea i la coordinació del departament d’internacional de l’escola.

Li desitgem una bona estada i molta sort!